۱۱ نکته برای ساخت کمپین‌های بازاریابی متنوع

۱۱ نکته برای ساخت کمپین‌های بازاریابی متنوع

هر کسب‌وکار موفقی برای اینکه بتواند در دنیای پررقابت امروز در میان رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد لازم است تا به روش‌های بازاریابی مختلفی تسلط داشته و بتواند با ساخت کمپین‌های بازاریابی مختلف و متنوع نظر کاربران و مصرف‌کنندگان نهایی کالا و خدمات را به خود جلب نماید؛ ازاین‌رو در این بخش از سری مقالات آموزشی هاست ایران، در رابطه با ۱۱ نکته برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی متنوع به شما توضیحاتی را ارائه خواهیم داد تا شما نیز به‌عنوان یک مدیر کسب‌وکار‌ هرچند کوچک برای کسب‌وکارتان کمپین‌های بازاریابی اصولی و حرفه‌ای را راه‌اندازی نمایید.

مصرف‌کنندگان نهایی محصولات امروزه انتظار دارند تا برند‌هایی که برای فروش بیشتر محصولات خود تبلیغات انجام می‌دهند، از تصاویر متنوع‌تری در رسانه‌ها استفاده کنند؛ این در حالی است که بسیاری از مخاطبان تبلیغات، استفاده از شوخی‌های توهین‌آمیز و تکیه و بر افکار سنتی را از جانب تبلیغ‌کنندگان نپذیرفته و موجب نارضایتی آن‌ها از تبلیغ ارائه‌شده می‌شود.

مطمئناً کمپین‌های تبلیغاتی که امروزه شاهد به وجود آمدن آن‌ها هستیم، تلاش می‌کنند تا وجه تفاوت محصول ارائه‌شده، با نمونه‌های مشابهی که توسط رقبا عرضه می‌شود را به مخاطبان نشان دهد؛ اما این کار نیازمند به کسب دانش درزمینهٔ راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی است تا مخاطب عمیقاً تفاوت بین محصول تبلیغ‌شده و محصول ارائه‌شده توسط رقبا را درک نماید. به همین منظور در ادامه نکاتی را به نقل از تیم مشاوره فوربز در اختیار شما خواهیم گذاشت تا بتوانید با عمل به آن‌ها یک کمپین بازاریابی اصولی و ایده آل را راه‌اندازی و مدیریت نمایید.

ابتدا گوناگونی را از درون آغاز کنید

برای اینکه بتوانید یک کمپین بازاریابی ایده آل را طراحی و اجرایی نمایید، می‌بایست صداقت در ارائه اطلاعات را در صدر اهداف کمپین خود قرار دهید. برای ساخت کمپین بازاریابی خود به دنبال افراد مختلفی باشید که دارای دیدگاه و طرز فکرهای متفاوتی باشند.

ادامه مطلب...


سایتنا